بجنوردی ها به همت کانون نسیم رحمت، به تماشای "اخت الرضا" می نشینند
بجنوردي ها به همت کانون نسيم رحمت، به تماشاي "اخت الرضا" مي نشينند

بجنوردی ها به همت کانون نسیم رحمت، به تماشای "اخت الرضا" می نشینند

فيلم "اخت الرضا " به همت کانون فرهنگي هنري "نسيم رحمت" مسجد امام حسن عسکري عليه السلام بجنورد ويژه عموم علاقمندان اکران مي شود.
شناسه خبر : 52558 تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ "سیدامیررضا سیدی  زاده"، مدیر کانون فرهنگی هنری نسیم رحمت بجنورد به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه  سلام الله علیه فیلم سینمایی "اُخت الرضا" برای عموم علاقمندان در بجنورد به نمایش در می آید.

 

وی اضافه کرد: علاقمندان  می توانند شنبه، ششم آبان ماه جاری در سینما گلشن بجنورد به  تماشای این اثر سینمایی بنشینند.

 

سیدی زاده با عنوان اینکه این فیلم با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اکران می شود،  قیمت تعیین شده بلیط فیلم را مبلغ 10 هزار تومان عنوان کرد و گفت: علاقمندان در سانس ساعت 18 این سینما می توانند فیلم مذکو را تماشا کنند.

وی در این خصوص شماره همراه ۰۹۰۲۸۲۰۴۲۳۸ برای هماهنگی تماشا و اکران فیلم اعلام کرد.

 

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «اخت‌الرضا» سفر بانوی کرامت حضرت معصومه سلام ‌الله علیه را از مدینه تا قم روایت می‌کند. و ضمن به تصویر کشیدن رخدادهای مسیر، زمانه حضرت، توطئه‌ها و تلاش‌های مأمون برای شهادت  حضرت رضا علیه السلام، تلاش می‌کند تا روایتی عارفانه از شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیه را بیان  کند.

 

«اخت الرضا» با مشارکت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، عتبه حسینیه و توسط سازمان سینمایی سوره به کارگردانی "سید مجتبی طباطبایی" و تهیه کنندگی "جعفر ادیب" تولید شده است.

 

پایان/